2013. január 15., kedd

Második Díjam

Guten Abend!
Ma kaptam meg a második a díjam, amit nagyon-nagyon köszönök Tyra W.-nak! 



Szabályok:

1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj a 11 kérdésre!
3, Írj 11 kérdést!
4, Küldd tovább 11 blognak!

1, Írj magadról 11 dolgot!


1. Megosztom veletek, hogy a kedvenc évszakom a tél! Már csak azért is, mert hétfőn Antarktiszt is megszégyenítő hómennyiség esett. 
2. Szeretem, ha az emberek arcára sikerül mosolyt csalnom, vagy valamivel felvidítanom őket. :)
3. Kiskoromban volt egy játék konyhám és állandóan azt játszottam, hogy a szobám egy étterem.
4. Régen gyűjtöttem a lakberendezéssel kapcsolatos könyveket/prospektusokat, mert azt képzeltem, hogy majd belsőépítész leszek.
5. Imádok régi fényképeket nézegetni, főleg a szüleimről. :)
6. Allergiás vagyok, ha valaki nem tud helyesen írni.
7. Anya azt mondta, hogy sokszor csavargatom a hajam, innen tudta kisebb koromban, ha álmos voltam - néha még most is csavargatom, de már inkább csak megszokásból.
8. Lassan egy hónapja nem voltam gyorsétteremben, és ez bátorított arra, hogy "új évi fogalmat" tegyek, miszerint megpróbálok ebben az évben egészségesebben enni.
9. A legtöbbször hason vagy magzatpózban szoktam elaludni. Ha az utóbbi, akkor mindig odaképzelek valakit, mintha átölelne.
10. A Dark fanfiction tönkretette az életem.
11. Miközben ezeket a tényeket írtam magamról, muszáj volt megnéznem az előző díjam, mert nem akartam kétszer leírni ugyanazt. :)

2, Válaszolj a 11 kérdésre!

1. Melyik dal jelenti számodra a legtöbbet?

Nincsen kifejezetten ilyen dal, de rengeteg zene köt egy-egy emlékhez. A legkedvesebb dal az All Nigh Long; a 2010-es nyárra emlékeztet, ami a legjobb volt, amit eddig átéltem. :)

2. Melyik film szerinted a legtanulságosabb, amit eddig láttál?

Az Apád Anyád idejöjjön.

3. Mennyire vagy elégedett magaddal? (bármilyen szempontból)

Hát tudnék mit változtatni - ki nem? -, de alapjába véve ki vagyok békülve magammal külsőleg. Belsőleg viszont kész ellentmondás vagyok, néha azt kívánom, bár ne vennék magamra könnyedén dolgokat és jobban ki tudnám mutatni az érzéseimet.

4. Kedvenc tantárgy?

Határozottan az angol. Egyébként a matekot is kedvelem, főleg ha értem is az anyagot, akkor sikerélmény csinálni a feladatokat.

5. Mit szeretsz legjobban csinálni a szabadidődben?

Fanfiction-öket olvasni, haha. :) Amúgy tényleg. És könyveket olvasni. És a barátaimmal lenni, ökörködni, vagy csak beülni valahova. Imádom a tesós hétvégéket és a családi kiruccanásokat. :)

6. Mi az, amit biztos nem csinálnál meg, ha megkérnének rá?

Az esetek 99,99%-ában sosem csinálom meg azokat, amikre megkérnek, mert a legtöbbször nincs kedvem. Tipikusan olyan vagyok, hogyha megkérnek, hogy mosogassak el vagy porszívózzak fel, azt mondom, hogy "jó, majd" és várok, míg valaki megcsinálja helyettem.

7. Ki áll hozzád a legközelebb?

Az anyukám és a legjobb barátnőm. Nem mindenbe avatom be az Anyukám, és a barátnőmet se.

8. Mi a mottód?

"Everytime I get sad I stop being sad and being awesome instead."

9. Mit szeretnél elérni legközelebb az életedben?

Hogy befolyásoljam az emberek gondolkodását. Szerintem a legtöbb felnőtt túl monoton gondolkodású és első látásra ítélnek.

10. A szüleid hogyan jellemeznének téged három szóban?

Szeleburdi, hangos, a jég hátán is megél - utóbbi nem egy szó, de nem tudom, hogy van-e erre speciális kifejezés, sorry. Egyszer anya azt mondta, hogy olyan gyermek vagyok, akit ha kidobnak az ajtón, visszamászik az ablakon.

11. Mi a kedvenc tárgyad, amit mindig magaddal hordasz?

Nincsen kabalám, ha erre gondolsz, viszont három dolog van, ami nélkül sosem mennék itthonról: telefon, egy üveg víz, és egy doboz tic tac. :)


3, Írj 11 kérdést! - 4, Küldd tovább 11 blognak!

Sajnálom, de ezt a két lépést most kihagyom. Nem azért mert nem akarom megcsinálni, egyszerűen csak kimerültem, nagyon fáradt vagyok. Végre túléltünk fél évet. Az előző tényeket és kérdéseket is nehezen kapartam össze, nincs energiám újakat írni. Sajnálom. De szeretném, ha minden Olvasóm tudná, hogy nagyon hálás vagyok nekik. És külön köszönöm Fanni-nak, Réka Lengyel-nek, és Amelie-nek a sok komiért és kedvességért! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése